Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GYIK

Mikor fogom megkapni a webáruházban megrendelt termékeimet?

Termékeink szállítási határideje: 1-4 munkanap.

A GLS futárszolgálat a küldemény nyomkövetéséről és a kézbesítés időpontjáról e-mailt küld Neked. A levélben feltüntetett linken tudod a kiszállítás időpontját módosítani, ha a megadott dátum nem megfelelő.

Hétvégén vagy ünnepnapon leadott megrendelésedet az ezt követő első munkanapon dolgozzuk fel.

 

Mennyibe kerül a webáruházban megrendelt termék házhozszállítása?

Csomagodat, már 1350 Ft-tól kiszállítja neked a GLS. A kiszállítás díja függ a csomag súlyától.

Dorog város területén belül mi szállítjuk ki a csomagodat díjmentesen.

Az következő településeken 500 Ft-ért szállítjuk ki rendelésedet súlytól és mérettől függetlenül. Esztergom, Tokodaltáró, Tokod, Tát, Mogyorósbánya, Nyergesújfalu, Lábatlan, Csolnok, Dág, Sárisáp, Annavölgy, Kesztölc, Piliscsév, Leányvár. Ezekre a településekre hetente 1x csütörtökönként szállítunk. Az adott hét szerda 12.00 óráig beérkezett rendeléseket tudjuk kiszállítani csütörtökön, ez időpont után beérkezett rendelések a következő héten kerülnek kiszállításra.

 

Hogyan tudom kifizetni a megrendelésemet?

  • Banki átutalással
  • Utánvéttel, azaz a csomag átvételekor a futárnak készpénzzel vagy bankkártyával. (Ez a lehetőséget csak akkor tudod választani, ha a GLS futárszolgálat szállítja ki a csomagodat.)

 

Hogyan küldhetem vissza a webáruházból megrendelt terméket?

·       Behozhatod személyesen bababoltunkba.

·       Visszaküldheted postán vagy futárral.

 Címünk: Kis Zsivány Bababolt 2510 Dorog, Bécsi út 76/A Fsz.2.

 

Van-e a bababoltban abból a termékből, amire szükségem van?

A weboldalon található termékek elérhetők bababoltunkban. Ha a termék egy adott színben tetszett meg nagyon, akkor érdeklődj telefonon a készletről, mielőtt elindulsz.  Elérhetőségünk: 06-30/372-92-60

 

Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?

Reklamációdat intézheted személyesen üzletünkben vagy e-mail-en. Amennyiben vevőszolgálatunkhoz fordulsz segítségért, kérjük, minden esetben küldd el a vásárlást igazoló bizonylat fényképét, illetve online vásárlás esetén a rendelés számát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha teheted, csatolj fényképet is a termékről.

 

Hová forduljak a hibás termékemmel?

Kizárólag a nálunk vásárolt garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni! Ha tudod, hozd be a terméket bababoltunkba és mi intézzük a javíttatást. Vagy fordulhatsz közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez, így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.

Az oldal tetejére