Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Garancia

Mit tegyek, ha reklamációm van a megvásárolt termékkel kapcsolatban?

Reklamációdat intézheted személyesen üzletünkben vagy e-mail-en. Amennyiben vevőszolgálatunkhoz fordulsz segítségért, kérjük, minden esetben küldd el a vásárlást igazoló bizonylat fényképét, illetve online vásárlás esetén a rendelés számát. Az ügyintézés megkönnyítése érdekében, ha teheted, csatolj fényképet is a termékről.

 

Hová forduljak a hibás termékemmel?

Kizárólag a nálunk vásárolt garanciális termékek javításával tudunk foglalkozni! Ha tudod, hozd be a terméket bababoltunkba és mi intézzük a javíttatást. Vagy fordulhatsz közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez, így rövidebb idő alatt juthatsz hozzá javított termékedhez.

Az oldal tetejére